2007年5月1日星期二

住好D

<出發>
今日終於去Host family屋企.
本來非常憤怒的, 因為剛打算由酒店乘車出發,順便問問酒店小姐如果搭地鐵轉巴士應該買一張還是兩張車票, 她說一張, 但她繼續: 不過今日無呀!
我問: 無?
答: 係呀, 今日無巴士無地鐵搭. 5月1日勞動節全部休息
我: 吓....?
作為一個香港人, 實在很難相信公共交通工具會全部停駛吧!
沒辦法, 唯有去搭的士.
的士司機是位女子, 戴著黑超, 一看便知是女中豪傑. 但起標要成五十多港元, 心不奇然有點寒...
司機也不是太識路, 兜了幾轉, 怎料入錯了單程路, 要後退, 我向後望望, 嘩!好長! 路又窄, 左右都有車, 我有點擔心她會撞到其他的車, 但她卻面不改容, 很型地一口氣向後退, 勁!
最後順利到達, 幸好路程比我想像中近, 荷包沒那麼傷.

<到達>
一如我所料,這裡是一間獨立屋, 又不是很大很大那種, 但環境很清幽, 很舒服.我的房在二樓, 從窗外看可見到泳池和樹, 在我的定義裡, 這間房很大. 而竟然, 這個郊外似的地方, 有WiFi!
Host family 兩夫婦都很友善, 他們帶我參觀了整間屋, 又告訴我這裡正住了一個巴西學生和台灣學生, 還給了我們作介紹. 那個台灣女仔亦很亦友善, 剛到了兩個星期, 和我一樣, 她會留在里昂大約六個月,可惜下個月就會搬去市中心住了.

房內


窗外


<晚飯>
頭盤: 沙律-不知什麼的菜加合桃
主菜: 白汁煮豬肉配飯
芝士配麵包
甜品: 焗蘋果撻配菠羅

這是第一次嘗試到一個外國家庭裡跟他們一同吃住家飯, 感覺是又好奇又得意.
晚飯有六個人一齊吃, 兩夫婦,他們的女兒,台灣女仔,巴西男和我. 兩夫婦頗健談, 巴西男法文好勁, 他們不斷談話, 我只是明一點點, 相信台灣女仔比我更差. 看真點巴西男是頗俊俏的, 似個年青大學生, 也似個猿人, 因為雙手有很多毛.
晚飯味道其實不錯, 肉和蘋果撻都好吃, 但飯卻不是我們中國人的口味, 因為是硬(生?)的,不過還是可以吃的.

在香港時到英記茶莊買了幾兩要成廿多元一兩的香片茶葉送給夫婦二人作見面禮, 他們很高興也很好奇. 我叮囑太太不要加糖不要加奶, 她看來很驚訝.
唉… 總之買十多元一兩的算了... 我估她最後都會加, 至少會加糖...

5 則留言:

匿名 說...

你間房個view好正,有WiFi更加係好消息。

你個晚餐真豐富、又沙律、又主菜、又甜品,我係香港食緊大快活$18個茶餐......

香港快訊一則。澳門5月1日勞工大遊行,警察要搞到向天開槍,好恐怖。

保莉茶 說...

你係唔係每日都好似去餐廳食飯 (前主菜+甜品)?? take more phot ->your host family la !

匿名 說...

prof wong:
大快活都好呀,我lunch食包咋!一條麵包夾火腿牛油同一塊菜仔!

polly t:
每晚都有沙律,主菜+麵包,芝士+麵包,甜品及生果.今晚個白汁焗魚仲好食呀!!
我都好想影個晚餐,不過佢地唔係好興什麼都影一餐, 所以唔好意思影, 太娘了

匿名 說...

洗唔洗咁好環境呀?? 晚飯仲有甜品添??! 超級妒忌中 -____-""

匿名 說...

佢地係好鬼鍾意食硬飯, 你不如當減肥la.