2007年5月22日星期二

超市蛋糕仔



是不是很無聊?
但主旨是這裡的超級市場所賣的蛋糕仔很好吃. 雖然超市一點也不大, 比香港的還細, 沒多大吸引, 但就有很多不同種類不同味道的蛋糕仔, 所以我可以站在那裡研究很久.
我跟同屋的台灣女仔都一致認同香港和台灣都很少類似的蛋糕, 就算有都是又乾又硬請你都不想吃, 但這些蛋糕仔卻異常鬆軟, 味道濃郁, 最重要是--平!
所以立志要盡試!


P.S. 原來學校附近有幾間中國超級市場!

4 則留言:

匿名 說...

又係食....!!!
快d將妳現時體重乖乖報上..
哩到有好多妳既粉絲都好關心妳架! ^____^

匿名 說...

點解d蛋糕會咁鬆軟......可能係落左反式脂肪......

出前一丁係唔係得麻油味﹖佢都係我主餐之一,尤其是依幾日香港經常落大雨,不過我就有東京醬油味、九州豬骨湯、xo醬海鮮等等,勁唔勁﹖當然其實只係包味精唔同啫......

出前一丁的背景係唔係妳張床單﹖都幾屋企feel。

Ellen 說...

purple,
哈哈!唔駛擔心,應該真係無肥到喎!呢D蛋糕仔一個好鬼細嫁咋!通常我一日食只會食兩個,放心放心!

明,
無得食就話有反式脂肪呀,不過有都唔出奇
呢度都有唔同味既出前一丁喎...只不過我只支持麻油味!
錯,一丁既背景係我張被,其實幾有陽光氣色嫁!

匿名 說...

你這個"立志"很可愛.
令我爆笑了.