2007年5月29日星期二

只要有創意

以下這兩個"眼超超"是什麼東西?



向下拉....................................拉拉拉拉拉................................






















































無錯, 係雨傘
我買了白色那個, 朋友買了紅色那個, 十分有趣
不過可能香港已經有售了!

5 則留言:

匿名 說...

這樣的東西在法國會不會很貴﹖我在香港給妳找一找,可能是大陸製造,賣$19.9。

喂,報告一下巴黎之旅啦。

匿名 說...

嗯,從它們的外表推斷,的確有點祖國味道,大家看看它們的黑眼睛和黑頭髮……Ellen,學業如何?

匿名 說...

咳咳.... 上星期我o係海港城某商店見過... 不過有冇哩個公仔樣就唔知.. 只係記得有個帶黑超既造型好有趣 :P
btw... 請問陳小姐買左幾銀呢?!

Ellen 說...

大家果然好齊心地撥我冷水,真係多謝曬!

係呀, 係Made in China, 那又如何呢,哈哈! 不過唔係好貴,二百元有找.
我原本用緊把遮已經漏水啦!

亞男,
學業方面,都係咁啦,哈哈

匿名 說...

我諗你下一張相影你買左乜野手信俾我地,大家會手下留情D。:P