2007年7月15日星期日

天鵝湖

昨日(14/7)是法國國慶, 下午跟朋友們到了市郊的湖過了一個超級悠閒的下午.

天氣非常好, 一粒雲都無.


據朋友說, 這是天鵝


但咁肥, 真係可以飛起?












光頭仔, 剛游完水, 正在打冷震當中~~
只是拍了他一兩張相, 他媽媽便請了我們吃西瓜和蘋果!

新認識的韓國朋友, 非常好人, 說話時帶種韓式的溫柔.
大學時主修中國文化, 勁鍾意劉華, 但不會說中文
跟我一樣(年紀都是!), 辭了工來學法文, 不過她更利害, 留一年
她說是為了"reflechir ma vie", 要思考一下自己的人生.
正!


連續兩晚都有煙花放,但竟然13號晚在屋企附近社區的煙花比昨晚在市中心的更精彩, 不過比起香港的當然仍是小巫見大巫吧.

4 則留言:

匿名 說...

請問大師,妳點分隻鵝係大定係肥﹖

reflechir ma vie,我會背左佢。

保莉茶 說...

我覺得你的生活->有點似退休生活, 好寫意自在呀!!

另,我覺得那天鵝是又肥又大呀,仲好白雪雪呀 !!

匿名 說...

阿倫, 你o係我地心目中已經係好利害啦 ..因為其實你都係想思考下人生同感受唔同o既o野先會去到o甘遠 (我o黎講已經係遠)

天鵝肥大, 好得意, 我都想去睇呀 ...

匿名 說...

原來天鵝是咁大隻的……食都有排食……