2007年7月9日星期一

大減價

原來每年6月27日都是法國的重要日子, 因為一連六個星期的大減價正式展開!
其實之前一日已有"資深的"同學問我去不去逛街, 我起初不明白為什麼要在當日逛街, 後來才知道之後一日是大減價開始, 如果早一日預先鎖定目標, 那在27日便可重點出擊了.
所以這個多星期到處都彌漫著減價的氣氛, 各大大小小的時裝店都"狠狠地"又"毫不留情地"減價, 一開始大部份貨品的價格已有50%折扣, 實在令人(我)非常欣賞, 是故近來主要都是去促進法國的經濟繁榮.

P.S.
昨晚朋友帶我到夜店見識, 這裡的夜店也十分"正氣", 各人各自各的飲酒談天, 不會聊事鬥非. 而我則在一晚內喝了我生平最多的酒 (對各位來說可能只是皮毛...). 但最想講的是有款酒名叫"Luxury Experience", 放在7個如手指般大的試管內, 所以正確來說是有7款酒, 每款的顏色和味道都不同, 因為賣相靚到不得了而每枝又很細, 所以好容易一枝接一枝的喝掉, 但相信其實每枝都好"勁", 因為飲完7枝之後, 要好努力才可行到直路...

第一手消息:
十分鐘前來了個新住客, 但實在令人洩氣, 因為是一個五十多歲的教師, 還要是在美國教法文的...
唉... 待會那餐晚餐應該唔容易食...

6 則留言:

保莉茶 說...

有冇幫我去shopping 呀, haha !!

匿名 說...

最近一個星期消聲匿跡,莫非就是去了減價大作戰﹖

其實香港很多夜店也是很正氣的,不如妳回來後帶我們去見識一下妳的酒量吧!

新住客令人洩氣,是因為懂法文,還是已經五十多歲......

匿名 說...

血拼左d咩?我下月去沖繩想要咩話我聽.

Ellen 說...

保莉,
私下解決

明,
我既酒量的確唔掂...你要見識可能要帶定膠袋...haha
新住客之所以令人洩氣,你講既兩個原因都係,不過佢都好友善, 佢話佢個仔o係伊拉克打緊打仗,都幾慘

君,
嘩,啱啱去完台灣,又去沖繩?好高興喎! 梗係8月尾啦 ^^
purple都去完東京呀,應該今日番.
峰哥係咪要波衫? 朋友話里昂隊既紅色同白色香港都有,黑色(好似話係作客隊顏色…)香港無,咁你先生要咩色呢? 同埋應該買咩碼呢又? 宜家減價買最好!
我血拚左少少冬天衫,因為無帶厚衫呀!

匿名 說...

到!! 番左黎2日喇.. 行到散左...
你法蘭西哩邊既血拼情況傷亡慘重嘛?! 哈哈....
我地就好傷... 用晒帶去既所有銀兩..
希望....d "垃圾" 賣得出, 可以幫補下個 trip 啦!! XD~

P.S.. 你拼還拼呀~ 留番d錢11月搭車出機場呀!! :P

Ellen 說...

pur,

買左D咩垃圾?
快D upload 新相啦!

我錢包仲有5舊水港紙,放心^^