2007年9月22日星期六

巴塞隆那 (完結篇)

最後一日行程的壓軸節目就是去高迪公園.

一個高迪真係撐起了大半個巴塞隆納










請留意右下角那位吹喇叭的人兄, 我懷疑他是高迪派來的
這個公園有很多人表演音樂, 但只有他的喇叭聲和公園合而為一




法國的甜點是精細型, 西班牙的甜點則是豪邁型



試了這個, 好大件的, 蛋糕包著濃濃的朱古力蛋糕
我當然可以整個吃掉啦~~


剛閱了點港聞,知道有幢古老建築物"景賢里"又被拆, 真係覺得又恐怖又不可思議又醜又感慨...
如果100年前巴塞隆那因為要發展而拆掉了高迪的建築物, 2007年9月我應該不會到巴塞旅遊.

3 則留言:

匿名 說...

拍照有很多人會"曬"裝備..
講技巧..
你呢... 總是覺得你好像幾懂得去取景構圖
事實上我覺得你是隨心隨意的拍.
效果真是十分不錯.

真是比你亂棍打死牛魔王..哈.

匿名 說...

妳覺唔覺得高迪公園有點兒似迪士尼……一時卡通、一時野外。

這些超大蛋糕,我在澳洲也見識過,忍不住拍下來。畢竟,香港很難有這麼大的。

Ellen 說...

明,
我都覺得這個公園好卡通, 其實仲有好多細節係好靚ka

俊,
多謝讚賞,呢個其實都係一個人旅行既好處,可以自由自在咁影下相