2007年9月11日星期二

馬賽

時間過得太快, 還有不足兩個月便要回歸, 所以要爭取時候到附近的地方旅行, 這次目的地是馬賽及西班牙的巴塞隆拿.

不要以為我發了, 我當然無(雖然好想). 只是如果你可以接受以下行車路線, 車費可以好平.
5:00am起床 --> 6:00出門口 --> 7:00am里昂車站 --> 2小時火車到馬賽 --> 即晚10:00pm馬賽 --> 7小時通霄巴士 --> 第二日5:30am到巴塞隆拿
回程對調.
老老實實, 真係好攰... 搭通霄長途巴士亦都比想像中難捱.

這次起行前有過半點掙扎, 因為朋友們在時間和金錢方面未能配合,即是要獨自起行. 這當然不是問題所在. 問題是, 馬賽和巴塞在治安方面都惡名遠播, 所以有少少怯. 最後決定恬出去, 管它治安如何, 一於買飛去也!

馬賽位於法國南面, 是法國第三大城市(巴黎第一, 里昂第二).

對於馬賽, 我先前的印象如下:
1) 治安很差
2) 沒有什麼吸引的地方參觀. 由於早上九時已抵達, 到晚上十時半才搭巴士去巴塞, 很擔心成日流流長怎樣打發時間.
3) 馬賽魚湯(Bouillabaisse)很好味

而結果係 :
1) 治安無問題, 除了有條街的人個樣"不太好看"之外, 大致上感覺安全
2) 差點不夠時間參觀. 因為位處沿岸, 有個很美麗的漁港, 而其他景點亦很精彩.
3) 馬賽魚湯, 兩個字: 把鬼.
不是說它不好喝, 只是名大於實. 簡單來說是用幾種魚煲的湯, 上菜時會得到一碗湯及一大碟"燙渣". 一邊飲, 我一邊覺得亞媽煲的"蕃茄薯仔煲牛抄"好飲得多(當然不排除是由於我揀的餐廳是屬於平民價那種).
不過上湯前有一藍烘了的麵包仔及一碗蛋黃醬, 那個蛋黃醬真係好食到無話可說, 可惜醬太多包太少...
所以法國人混醬真係一流.

請看看個天, 真係好得不能再好 (我的皮膚亦因而黑到不能再黑...)


個人認為帆船係所有交通工具最靚仔的




船多過蟻!


為了慳車錢, 選擇了行上去, 烈日下超過350級樓梯, 事實證明本人由內至外都非常年青



搭船去了個小島


地中海

3 則留言:

保莉茶 說...

d相好靚, 可以做wallpaper, 相信實境比相更美 !! 期待你下一站....巴塞隆納 (haha....雖然我剛去過...haha)

匿名 說...

係巴士過夜真係辛苦小小,還是找一間便宜的旅館吧。還有,真不知是妳的相機超水準,還是景色真的沒話說……為何我在澳洲的相跟妳的相差這麼遠﹖

我也很期待妳首次跨國之行。

Ellen 說...

我會盡快報導下一站既情況.

至於d相,本人都覺得唔錯,係景色超靚同埋本人高超技術之結合,hahaaaaa