2007年9月4日星期二

多謝~

又大一歲了!
雖然和朋友們很瘋狂地過了三日, 又可以見到恨了好耐的大海, 但最開心都係收到香港各至愛朋友同我講的生日快樂!
所以在此講聲多謝, 包括君妹的蛋糕, 生日會仝人的蛋糕及幫我叫的兩個白飯, 方男的現場直擊, 盧俊同學的生日蛋撻,秀明同學的中文打字生日歌,杜小姐話會有的生日禮物, 張小姐的禮物八寶箱, Rainnie小姐寄錯比我的生日咭(哈哈), M.A.W.Club會長黃小姐的生日咭, 仲有Linda, Winnie, Polly, Lisa, 明教授給我的生日留言等等.
回來後每人錫兩啖當手信~~

生日願望係家人,朋友,自己都身體健康, 開開心心, 財源滚滚!



4 則留言:

匿名 說...

咁飄逸嘅頭髮,唔會係妳掛。

匿名 說...

係唔係好似廣告咁著住件比堅尼向沙灘跑跑下???跟住haha....

匿名 說...

Ellen + 比堅尼……"跟住haha"……我想像到佢跑跑下趴左係沙到……

Ellen 說...

haha, 咁飄逸o既頭髮當然係我ka la
但係唔好意思,我地身為中國人,又點可以o係外國著住比堅尼走圍走o既呢, hehee
朋友o既比堅尼照就有大把, 你地有無興趣? 嘿嘿...包你地睇到... :P