2007年8月27日星期一

西北行 (Day 1) - Carcassonne

再次出動! 剛到了西北面城市Carcassonne和Toulouse閒逛了兩日, 感覺猶如行了八千里路, 好攰!

Carcassonne分為兩部份, 第一部份是 Ville Basse(城下), 另一部份是La Cité, 即是山上的這個圍城,基本上大部份遊客到"格格詢"的主要目的就是一訪這個圍城.

真係好有氣勢!

雖然好像很遠, 但其實也是行路上去的







城內有很多餐廳和商店

進城堡要付入場費...






整個圍城就如以下模型般, 其實頗大的




很利害的一個畫家! 如果香港有得賣這些桌子, 我一定買!





城下都很熱鬧, 有人大跳Flamingo


這班叔叔吹了一整日

很多人駕這些車來渡假
我對這些車很好奇, 於是一邊行一邊望, 剛巧有個細路站在其中一輛車的前面, 見到我竟然跟我說Bonjour, 當時我是在對面街的, 最攪笑是他的媽媽隨即又跟我說Bonjour.
有時法國人都頗友善的


這裡也有"迷幻牆"




這區的地道菜叫Cassoulet, 有白豆, 鴨(或鵝)比及腸, 燘完再焗.

味道OK, 冬天吃會更佳, 因為好熱.
別看只是一小盤, 其實份量不少, 我就無法吃完了

6 則留言:

匿名 說...

我覺得晚間的城堡較日間更有氣勢。這個Cassoulet很吸引!說真的,我想兩個人也未必可以吃完,不知有否"打包"﹖

Ellen 說...

兩個人應該又唔夠食喎, 以本人之食量o黎講...

匿名 說...

但係主菜個賣相加麵包好似好飽肚……看來妳的胃口好了好多 -_-!

匿名 說...

淨係麵包都飽了……但我可能會食主菜,帶走個包。

Ellen 說...

haha, 麵包當然食唔曬啦!只係食左一舊.
但係又無諗過帶走d包喎...已經日日食包,仲何必帶走d包呢...

匿名 說...

阿倫好羨慕你呀, 加油from Dorothy