2007年6月23日星期六

法國音樂節 Fete de la Musique

昨日是一年一度的法國音樂節, 任何人都可以走到街上玩樂器和唱歌, 是這裡難得一見的盛事.

早前各公共交通工具的工會已表明會於昨日罷工(上年的音樂節也有罷工...), 幸好最後傾掂數, 罷工取消. 不過其實罷工不罷工也不太關我事, 因為最後一班回我家的巴士是在8時半, 所以始終也要到朋友家宿一霄.












其實正確來說以下是朋友親戚的家, 朋友也只是暫住於此而已. 此屋非常法國, 也有點似幾米漫畫裡面的主角的屋企, 置身其中頓覺非常優雅 :)

這些梳化及椅子都很漂亮, 聽朋友說價值不菲(是古董那類東西...), 所以大家坐那張椅子時都會很小心






原來真是有人在家裡"這樣"食早餐的, 以為電影才有... 不過真是好feel到不.....得了

5 則留言:

匿名 說...

喂,音樂節咁多圖但係冇乜文字,介紹下所見所聞好喎。

妳朋友親戚(真係夠長)的屋企,我看不到幾米,不過見到小王子。我反而欣賞個露台,有冇企出去感受一下法國風情﹖最初以為早餐的花生醬隔離點解有支牙膏......驚親。

Ellen 說...

其實真係沒什麼好介紹,因為就係眼見如相片中D人夾下band 咁樣...

間屋其實無露台的...你見到既只係一個欄杆, 我企在窗前望出街外時都唔敢用呢個欄杆借力, 因為呢D樓好好好舊, 個欄杆都好似好化學...

匿名 說...

我仲以為佢地見妳係外國人,會揾妳jam吓歌,而妳又身在異地,會揾個法國靚仔熱舞一番添......

匿名 說...

香港原來是多原性的社會,
卻變得赲來赲複製單一.

法國的生活可能談不上多姿多彩,
卻很有味道.
開始admire你的生活.haha

匿名 說...

匿名 = 俊 =P