2007年6月17日星期日

尋找薰衣草

剛來的時候跟 host family 兩夫婦提過想去看薰衣草, 於是今日明明是父親節, 他倆卻開車帶了我去看薰衣草(來回差不多5小時)!


首先到了這個古堡( Chateau de Grignon) 參觀
導賞員講得很快, 所以其實不完全聽得懂內容, 最明那句是叫我不要用閃光燈拍照....








深色那兩塊就是薰衣草田





旁邊的女仔是台灣人, 本是同住一屋, 但現已搬到市中心了



很雅緻的茶室 (註: Salon 不是指髮型屋啊)


非常悠閒的人


超超超級迷你的一人車, 只有三個轆


很明顯, 這就是薰衣草了





這兩位外籍人士就是host family 兩夫婦了, 太太是有一點 "十三點"的





到此一遊


另一塊薰衣草田





葡萄園, 不過暫時未見到葡萄


坐在車上時散散落落都見到很多薰衣草田, 味道沒有想像中強烈, 但如果用手摸這些薰衣草, 手上就會有很濃的香味.
可惜今日陰天, 沒有太陽, 否則一定美麗得多!

8 則留言:

匿名 說...

其實天氣都不是太差,照片依然漂亮。這裡的薰衣草田是否比較分散,好像跟北海道的漫山遍野有點不同。

法國的父親節,妳有沒有跟妳的host father慶祝一下﹖

Ellen 說...

係呀,這區的薰衣草比較分散,所以其實不是我最想看的一區. 不過算吧, 因為是免費的, 如果自費去看的話車費已要過千了... 不過也可能會再去...

很得意, 法國的母親節跟香港的日子不同, 但父親節卻一樣, 不過無同亞host father 慶祝喎... 這留給他的仔仔女女做吧...

匿名 說...

初次登入你的日記, 拍的照片很美啊..
靚人靚景, 正~~

Ellen 說...

yung kei kei,

多謝多謝, 其實都只係部相機一流...
早點睡吧!!

匿名 說...

我都買左林嘉x相機俾兩老.
有冇去採花?

Ellen 說...

君妹,

FX30真係唔錯,買得過.

我無去採花喎,無嘜花咋,只係見到幾朵太陽
花,可能是在另一個地區啦.

喂,最近瘋狂鍾意食一種腸, 呢度叫saucison,個樣似salami,但朋友話同salami唔同. 切片用黎夾麵包食,一流! 我直覺相信你都一定會鍾意食,先開定期票,番黎買條比你 ^^

匿名 說...

Salami我都勁鍾意食,淨食都得。除個樣外,Saucison隻味似唔似Salami﹖

Ellen 說...

噢!估唔到呢D西方口味都啱你老人家喎
其實我都唔知salami係咩味,o係呢度食saucisson既時候一直以為係salami,不過朋友話兩者係唔同個喎...
既然係咁,買條比你又點話
係咪好豪呢,梗係啦,因為唔貴嘛,haha