2007年10月18日星期四

韓國名菜

今晚韓國同學大宴友好, 於是一行數人衝上她家. 起初對她的厨藝有點質疑, 怎料味道卻出奇地好!
經過一番解釋後,得知此道菜叫"安東雞", 據她說在韓國是很出名的及很普遍的.



有多好味?
開餐前 --


開餐後 --


我們的美女厨神(左)
不是說笑,她如相片般試味後,便直接用那個大湯羹往煲內翻呀翻, 然後很認真的跟我說:"好像淡了點"
之後又"畢"一羹遞到我咀邊,"試下!"我亦唯有試之, 繼而又再將那個大湯羹往煲內翻呀翻...
可能因此特別好味...




做法非常簡單 --

材料A:
雞 (在雞表面用刀界幾下以便入味)
薯仔
新鮮蘑茹
洋蔥
蒜頭
(不要問我分量要多少,你喜歡多少便多少啦...)

材料B:
甘薯(sweet potato)絲 / 或粉絲也可

調味:
豉油


黑胡椒粉
辣椒粉

做法:
- 將材料A全部放入一個大煲內
- 用"一匙豉油兩匙水"的比例做個汁, 加糖, 黑胡椒粉,辣椒粉 (加多少隨你喜歡,因為眼見朋友都是亂落的...)
- 汁的分量大概要足夠覆蓋已放入煲內的材料
- 開火, 大概煮15分鐘, 總之雞熟了便可以
- 打開個煲試味及加粉絲, 如果不夠味可再加以上調味料
- 再煮一會
- 大功告成!

味道真不錯的, 我回家一定會煮給爸媽吃~

4 則留言:

匿名 說...

幾時由你表演煮番幾味比人食?

Ellen 說...

如果我係你就得...除咗公仔麵同炒蛋,我諗唔到我仲識煮d嘜喎...haha

說...

幾乎可以肯定,如此好味的菜是因為妳們分甘同味式的試味,我們下一次食飯要試試。

生日會也是妳的家人,這個安東雞,是聽者有份吧!

Ellen 說...

如果你肯借個厨房出o黎,而你o地又敢食o既話,我樂意之至啦,哈哈!!